Friday, August 2, 2013

laser

salam dari hati ke hati

hmm...
aku mmg terkenal kot seorang bermulut laser..
aku bkn nk rase nk sakitkan hati org
tapi aku adalah org yg suke ckp depan2
xbestla depan2 ckp konon2 baik
belakang kutuk kaw2 pnye..
ape jadah kan?

tapi aku dah biasa la bermulut mcm tu selama beberapa tahun aku hidup ni kan
even aku dah kerja kat bt pahat tu
senior2 akak2 yg same kerja ngan aku
mmg tau n xkesah aku ckp mcm tu
sebab aku suke ckp direct..
 xbermuka2
tapi bende ni lain bila aku smpi kat sekolah aku skrg
xle nk main sedap mulut je ckp
ckp tu kena penuh bunga2

ergh aku fed up ngan bende tu...

contohla paling mudah:
ade la sorang akak ni.. dia baru sampai pakai baju baru..
masuk kat bilik "prep" ktorg ni bangga2 tayang baju
well biasa la aku pon biasa buat mcm tu kalo pakai baju baru.. huhuhu
then semua org tegur.. wow cik tipah vogue..
wow terangnye baju
u look different.. aku sibuk buat keje
then aku paling tengok cik tipah ni... and aku tau dia nk respond dari aku
aku pon terus comment..
"macam clown eh?"... terus keluar tanpa aku sedari akan sakitkan hati org

huhuhu itulah aku kan?
yela dia pakai baju polkadot.. okay background kaler oren.. tompok2 kaler hijau mcm tu.. bkn2 kecik tapi lebar 2 jari diameter polkadot tu

huhuhu keji kan aku?
tapi aku mmg gini selalu ckp x sempat pikir
dulu arwah mak aku kan selalu takut aku buka mulut
nurse yg merawat or dr yg merawat sure akan sentap kalo aku ckp
yela mak aku kot
suka2 ko nk main cocok2
cube aku buat kat badan ko

teringat dulu merah padam muka dr tu..
kena sound ngan aku..
sampai dr pakar tu tnye aku kerja ape..
byk sgt kot aku persoalkan kat dr atas ape yg dia buat kat arwah..
mak aku kot..
smpi in certain procedure.. diorg smpi takut nk buat..
tunggu aku dtg dulu..
igt last masa sebelum arwah pegi..
tghari tu jantung arwah mkn lemah.. oksigen kurang masuk dlm bdn
pastu dr nk buat procedure masuk tiub segala la..
then dia tnye ngan kakak aku
adik u yg pensyarah tu mana?
i nk discuss and consult ngan dia before i mulakan procedure..
akak aku ckp dia ade kelas.. dia otw blk dtg dr kl..
kelakar kan?
dr pakar tunggu aku dulu baru nk buat.. sebab dia takut kalo dia buat
nanti aku sound dia balik.. sebab aku ckp aku ade reffrences.. harusla aku tnye ngan mbak google dulu kan?
xle nk main hentam jugak pasal hal2 mcm ni

tapi aku smpi xsempat nk buat procedure tu
arwah dah pegi dulu da..
tapi seb baik dia xbuat sebab kalo dia buat akan menyiksakan arwah mak dan buat dia just bole hidup untuk sehari dua..
xelok kan?

hmmmm
 aku mmg seorg yg xpandai nk ambil hati
even kwn aku kat UM ni ckp bole x ko cube buat untuk org lain rse ok?
sebab aku xsuke berMUKA2 or ckp belakang2.
xelok...


okla uols.. aku da ngantuk gila ni..
nk membuta dulu la..

bersama kita tingkatkan prestasi elakkan kontrovesi

No comments:

Post a Comment