Friday, August 16, 2013

meleleh air mata

salam dari hati ke hati

rajin plak aku buat blog post kan..
hahahaha
ni maknanya aku senyap xberborak ngan org..
so menulis la kan
kan aku ckp semangat menulis amat tebal sekrang..
ok tadi aku mkn centrizen ubat selsema..
alergic aku tula

ngantuk
pastu baring2 kat pantry
sambil baring bukalah tonton.com.my kan
tgk cite ape tgh best yela aku mn tgk tv sgt kan
so, tgk kat tonton tu da lebih drpd baik..
huhuhu
oka.. berbalik pasal citer tu
aku barula tgk citer ijab n qabul
well aku tgk sbb biasa la ady putra kan
pastu ade plak nora danish

citer best
abis citer aku meleleh nangis
wos hebat betul penangan citer tu
bole buat aku meleleh
yela lame kot tahan rasa sedih tu
mcm masuk plak ke kalbu..

conclusion:

yang aku nk tekankan kat cni adalah bercinta ngan laki org
well bende ni yg aku rse dari dulu lagi
laki org ckp
best kwn ngan kita
kita memahami
see end up.. dia da ok ngan wife dia
xhingin ok ngan ko
lame da dia ngan bini kot

pastu ko yg tetibe dia baru kenal kononnya seKufu tu..
xdenye de nk kat ko..
xyahla nk menunggu beria2 bila laki planning nanti2 nk pinang ko
nk jadikan no 2
huh.... eh teremo plak.. pengalaman

hmmm di akhiri post kali ini dengan gambo ni
gambar bersama ashton
anak syurga ni..
sangat bijak..
umur tahun tapi pandai baca n well behave..
pandai mak dia jaga dia.. masukkan dia sekolah yang baik dan x ke tepikan dia

dugaan yang allah bagi kat kita macam2
insyaallah kita tempuhi dengan tenang dan igt allah tgh uji iman kita
semua itu berlaku ada hikmahnya

No comments:

Post a Comment