Wednesday, August 21, 2013

merajuk

salam dari hati ke hati..

pelik post kosong.. penat tau gegirl taip pagi tadi..
hmm xpela.. nanti i update ye.. skrg ni da ramai mcm xsesuai nk update..
krg ade yg terbaca.. teremo
lalu merajuk..
sy malas nk pujuk...
sebab entah bende simple kot.. and xde kene mengena ngan dia pon nk terase
huh..
siap berpost kat fb bagai..

aku benci ngan org suke berprasangka buruk ni
ko mmg baik
tapi bende tu buat hidup aku huru hara
so baik aku jauhkan diri
sebab pelan2 dia akan makan diri aku gak

hahaha xnak post tapi da bgtau..
hahahaa
xpela

story jela ea
ni baru2 ni kes
dia merajuk ngan aku siap post kat fb bagai
puncanya jeles
kenapa aku tau dulu baru dia

pastu dia call xangkat..
aku mmg ade satu perangai aku tgh buat keje syok2
kalo org call mmg aku xangkat
nanti spoil the mood
dulu kalo arwah mak aku call je aku angkat
sebab mak kan?
kalo waktu kerja bos call mmg la aku angkat
skrg ni mmg
adik beradik pon aku xangkat boifren pon aku xangkat

so nk jadikan cerita dia call pada waktu tu
then dia emo sbb aku xangkat
aku mmg mls nk explain sbb nanti ckp aku kekwat plak kan
lantas dia berprasangka yg aku n kawan aku boikot xnk jmpe dia
huh
mls la nk layan gossip mcm ni

then mlm tu nk jd cerita aku keluar la ngan kwn aku ni
mkn roti nan.. dap2
then dia baca post aku
siap post blk aku menipu
hoiii
sukati aku la
pastu actually aku x terasa pon..
then kwn aku sorg explain yg tu dari dia tuju khas utk aku
then aku wth

hmmm...
tak berkawan salah
kalo berkawan pon salah...

haish...

kes merajuk satu lagi
ni ade satu mamat ni la
sentaps ngan aku
sebab aku xsokong dia main golf
huhuhu

serius aku xsuka org main golf
sebab sukan ni pada aku xde ape yg bestnye
and nanti bila da cebur diri
sure akan addict
(aku terpengaruh ngan drama melayu)
yes mmg aku x suka

xsuka...
pastu sure aku bagi ayat sentaps kan
blk terawikh terus g driving range
hahahaha
wut de????

so, atas kesentapan itu
dia membalas aku tu diving bole plak
dia sokong n xcakap ape2 pon
pastu aku xle sokong MINAT dia
hmmmm

peduli ape aku...
pastu sentap dari minggu pertama pose sampai da raya
xcontact2 aku
sekian la kan

bkn ko je yg ade
ramai lagi lelaki yg ade
mungkin belum jumpa lagi or terbuka hati aku ni
aduhaiiii la
aku mmg perempuan yg ntah ape2 kan??
sebab tu x kawin2 lagi

but ni merajuk
aku ni mmg la kuat merajuk gak
tapi merajuk aku kejap je
paling lama pon sebulan kot
tu pon pasal bende yg agak besar
lain2 selalunya sejam je xpon sehari
pastu terus tegur balik

hehehe n aku jrg gak kena pujuk
so aku nk pujuk org pon
mmg jrg la kan..
hehehe
nasib2.. pastu hari ni post pasal aku lagi kat fb

lantakla... aku terasa ke x terasa ke x bg impak ape2 pon

ok chaiooo

esok panggilan pulau... wuhuu

No comments:

Post a Comment