Monday, November 3, 2014

Day 1 30BC: 1 gambar terbaru dan 5 fakta tentang diri

salam dari hati ke hati

gambar terbaru

ni gamba full aku yg terbaru..
hahaha
beria g karnival lan berambek ngan huda n ben..
pastu anta gamba jaki2 kat member aku ak org sarawak....

yes..aku gemuk... bandingkan ngan mnah sebelah tu...

5 fakta tentang aku

1. suka makan.
xpayah la nk explain banyak sebab tengok badan jela kan.. kawan plak ngan kebanyakkan kawan yg suka makan.. suka try mknan baru suka pergi kedai2 fancy.. pastu bising badan gemok... hahaha

2. tak suka dok kat rumah
yes itu aku jugak.. aku suka keluar... contoh jalan2.. lepak kat um pon xpe.. aku suke jumpa ngan org yg aku suke lepak.. borak2.. makan2 (makan lagi) jalan2.. tapi kalo aku dok kat rmh ade sebab je..
membuta.. layan movie dan tengok tv

3. suka jalan
macam yang sebelum tadi.. aku xsuka dok kat rmh... aku suka sangat jalan2.. kalo org ajak aku g mana2 mesti aku xkesah punye sebab mmg aku suke... jalan2 xpe kalo aku drive all the way pon xpe.. sebab mmg suka.. tengok alam sekitar.. jalan2 cari makan (eh makan lagi) perhatikan jalan.. faham rekabentuk jalan... sebab tu aku mmg tahu jalan.. kawan aku ckp aku gps bergerak...

4, tak suka berpeluh
ni satu perangai aku... aku ni mcm beruang kutub.. mmg suka sejuk.. kalo panas lapar mmg aku hangin... aku mmg sedang belajar kawan hangin satu badan tu... mmg aku mudah je marah kalo panas.. sampai kat um ni aku nk dok bawah aircond lantakla aku nye meja semua org nmpk ke. tapi aku mmh nk sejuk.. sebab kalo aku berpeluh aku rasa badan aku busuk n aku x confident dgn diri sendiri

5. bercita-cita nk kuruskan badan
hahahaha.. ni mmg betul dr dulu lagi... tapi tengok dr no 1 sampi 4 atas ni.. aku suka mkn n xsuke berpeluh which means exercise... mmg payahla.. tapi aku suke swimming n diving... kalo aku maintain ni pon da ok kan.. huhuhu

okay ni je antara pasal diri aku....
sebenarnye banyak lagi nk kongsi...
till next time uols
hihi

No comments:

Post a Comment