Monday, November 10, 2014

Day 9 30BC: 5 lelaki yang menarik perhatian anda

salam dari hati ke hati

hikhik
nk tulis rase gedik
hikhik

okay as last entry opkos

1. Anuar zain



wei ni mmg aku minat sgt ngan dia wei.. kacak bangat
tulis entry ni pon aku senyum2.. tapi mmg xdapekla kan

2. Ally iskandar


okay mamat ni mmg aku minat dulu
ingat masa kau tgh praktikal setiap hari lepas punch card dok kat ofis kekonon nk photostat
tapi sebenarnye tgk MHI
hahahaha
pastu emo sebab mase tu dia buat kawen olok2 ngan farah fauzana..
tapi dah kawen da mamat ni

3. redza minhat


ni cute gile kot mase citer pisau cukur
terus jatuh cinta
kalo ade cerita dia berlakon sure aku tengok
sebab dia ni jrg berlakon sebab dia ni professional

4. Khairy Jamaluddin


biarla aku suke dia..
semua org ckp aku undi dia sebab dia hensem
tapi dia ni org muda yg ada karisma dan hensem
hikhik aku rase kalo dia ni xjadi ahli politik mesti jadi model
sbb mmg stylo.. i like

5. keanu reeves


ni mmg fav aku dr sekolah
suka cerita yg dia berlakon dr speed sampai ke matrik segalanya.. hihi

okay guys till next time

No comments:

Post a Comment