Monday, November 10, 2014

Day 830BC: 5 lagu kegemaran

salam dari hati ke hati

hikhik
aku mmg suke dengar lagu
byk lagu yg aku suke actually
tapi buat masa ni aku suke lagu ni
kira lagu terbaru aku suka la..

1. Sabhi Saddi feat Marsha- Cinta sesungguhnya



hoiihh bole melayang okay dengar lagu ni... suke sangat bila ade org nyanyi utk kiterrrr

2. afgan-jodoh pasti bertemu



uuuuu... selalu nanyi2 sambil berangan... hahahaha
loser giler pulak bila pikir tapi mmg suara afgan ni mmg sentuh sampi hati kot..
~~~jodoh pasti bertemu~~~

3. Nomad-tetap menantimu



ko tau aku punye suka lagu ni sampi pakai ringtone lagu ni...
hmm bila nanyi berangan2.. hahaha
~~aku menyedari telah jatuh cinta tapi aku x bisa mengungkapkan... gituu berangan...

4. apa saja lagu anuar zain








ni forever fav
sape yg kenal aku dr dulu mmg tahu aku mmg minat anuar zain dr zaman dulu lagi
hahaha
sampai kedai nasi ayam yg huda n ben jumpa anuar zain aku panggil nasi ayam anuar zain
benci!!!
hahaha
suara dia mmg cair kat hati ni
hikhik

5. alyah: sesal separuh nyawa



ni memang aku suke semua lagu dia gak.. alyah ni.. sebab entah suara dia mmg best

hmmm ni mood aku nk cerita lagu melayu...
byk gak lagu mat salleh gak yg aku suke..


No comments:

Post a Comment