Sunday, November 9, 2014

Day 4 30BC:Buku kegemaran anda

salam dai hati ke hati

hmmm
okay hobi aku mmg baca buku..
sebab tu spek mata mmg tebal..
aku ni kureng sket baca buku cinta cintun ni
aku suke baca buku thriller

penulis fav aku adalah ramlee awang murshid..
serius mmg aku suke dia ni
straight to the point (xdela sgt) tapi mmg aku suke..

ni antara buku2 dia
hoihhh mmmg xle tido wei baca
first time aku baca buku dia adalah
ADAM

masa aku baca buku ni... eh bestnye.. lain dari yang lain
then dlm minggu tu jugak aku baca buku ni
mandatori...


eh best wei.. mase tu aku matrik semua aku pinjam dr kawan2
hmm aku ni mmg peel kedekut sket utk buku
lepas aku da bace
terus..
okay aku nk cri semua buku dia..
memang aku beli
semua buku dia weii

hmm actually utk buat entry ni aku search la pasal buku ni.. nk amik gamba kulit buku
eh sekali.
ade buku baru la... kena beli ni....
RAUDHAH
next nk cri...
aku busy lately... so xsempat nk ke kedai buku menengoknye

ni satu lagi genree baru buku yg aku suke baca
buku fixi
satu aliran baru pemikiran penulisan..
aku suke gak..
buku ni pon excident gak aku baca..
masa tu aku g mph kat giant seremban
mmg masu tu hormon menggatal aku dtg
ye aku mmg bace buku cinta gak sometimes
bila tetibe je hormon menggedik aku dtg
so ke kedai buku
aku budget rm50 nk beli buku cinta
sekali aku tgk buku ni
kulit dia menarik
tajuk simple
sekali
eh aku sukeeeeeeeeeee sangat wei
terus aku cri buku ni
payah sket nk dapat
last hri tu masa pesta buku
diorg buat sale.. 3buku rm50
aku terus grab..
so ni genree yg menarik minat aku gak.. so  aku kumpul

aku mmg minat membaca
sebab tu spek aku tebal...
aku bole xmkn sebab baca buku okay..
aku bole xtido sebab membaca...
buku mmg melambak kat rmh
bila big bad wolf
akulah manusia yg paling happy sebab dapat beli buku yg maha murah..
hahahaha
okayla till next time

No comments:

Post a Comment