Wednesday, November 5, 2014

Day 2.5 30BC:5 cara memenangi hati anda

salam dari hati ke hati

hahaha kantoi.. busy bebenor.. xsempat nk tulis tadi..
okay ni nk cerita cara nk memenangi hati iols ni..
hew hew
aku ni cepat panas n cepat sejuk
especally ngan org yg aku syg.. (baca:family & kawan2)
tapi ade tips juge kalo org nk ngorat aku ni

1. buat lawak
okay aku ni mmg suke gelak... kalo ak hangin buat la lawak ngan aku.. sure aku akan reda n okay je.. t yg selalu arwah mak aku buat.. ade je bende ntah ape2 yg nk jadikan isu.. sgt lucu ok mak aku ni...

2. senyum
yes ni mmgla... kalo jumpe terus senyumm.. mestila cair kan...hmmmm... pastu tanya kabar kite ok ke x?

3. charming
ni mmg la... ambil berat.. tanya kabar.. lepas jumpe ckp thanks for the day.. appreciate kita. yup tu mmg buat aku cair n bole lena tido gituuu

4. surprise
owh sape x suka kan. surprise kan kita utk event2 yg best.. bg bunga.. bwk g mkn tempat special... mmg la terus uuuuuuuuuuuuu.. terharu gitew

5.cool n sempoi..
hmm ni mmg kalo aku tgh hangin relak je dgr x judge aku... dengar je.... n biarkan aku sejuk.. ak ni mmg cepat hangin especially kalo tgh lapar n panas... mmgla satu perangai yg aku sedang cuba ubah.. so aku suke kalo org yg cool n xmelayan kemarahan aku.. then sempoi je... xkesah ngan ape2 je.. aku ni mmg selalu ntah ape2 kan...

tu antara nk memenangi hati aku la.. basic thing utk laki or pompuan.. secara general la... kalo details utk ngorat len kali kite citer ye...

till next time chaaaa looooo

No comments:

Post a Comment