Tuesday, July 7, 2009

-aku xnak-

salam dari hati ke hati

sebelum ni ade kawan-kawan menyuruh aku mencari
aku cakap xnak
then tetibe.. datang...
ramai cakap terima je..
dia baik
sweet tengok korang...
tak baik buat orang macam tu

aku pun cuba buka pintu
bila dah masuk
tengok pada mulanya ok
teramat ok

susun semua elok2..
gembira
bahagia
senyum
gelak
organize

then.. tetiba
berlaku sekali lagi
knp jadi lagi
ape dosa aku?
kenapa jadi macam ni terhadap aku

then jangan cakap pilihan lain
aku dah berbalik kepada
aku yang dulu
tahun 2007
selepas konvo degree
tahun 2003
masuk universiti amik degree selepas matrik

kejar cita-cita selepas tu Cinta
cita-cita aku mengunung
biar depan name aku
sudah
tertulis
:
:
Dr

baru aku fikir
pasal itu

family dan ....
aku harap ko faham
bukan ko tak terbaik
tapi belum masanya

aku akan pergi membawa diri aku
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
jauh


jauh dan terAmat jauh


I minta Maaf...




my short-term mission

IkanThink: Habiskan Tesis Cepat-cepat.. chaiyok2

3 comments: