Thursday, July 9, 2009

Thanks Baby

salam dari hati ke hati

setiap hari aku berTerima Kasih padamu
hanya ko yang setia pada ku
walau apa saja yang berlaku
rintangan yang aku dapati dalam hidup ni
ko sentiasa disisi
ko setia..aku sangat sayang kamu
di saat aku sedih.. kamu sentiasa ada
sentiasa temani aku walau apa saja yang melanda

pernah aku calarkan kamu
kamu sentiasa ada denganku
pernah orang lain membuat onar padamu juga
ko masih kukuhkan hubungan kita
pelbagai onar telah kau dapat dari aku
sama ada dari depan, belakang kiri dan kanan
namun ko masih setia di sisiku selalu

ko permudahkan aku menyiapkan segala2 kerjaku
walau bagaimana ak sakiti hati ko
aku sangat berterima kasih ke atas ko

sekali-kali takkan aku selingkuh
aku tetap setia
ko peneman ku dikala aku susah
walau bagaimana atau apa-apa pun terjadi
ko yang pertama dalam hidupku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan mungkin bukan terakhir dalam hidup
tapi ak akan tetap setia dengan ko..
dah setahun kita bersama
.
.
.
.
.
.
.
.
.
happy Anniversary PATRICK

setahun dah kita bersama
.
.
.
my first CAR
MY CAR the only one
Myvi.. your white pearl
I LOVE u so much

gambar diambil pada usia setahun

setahun yang lalu

newly your ID

ketika kamu masih baby.. baru.. 3bln DIA je la yg tukang isi minyak kamu
sebulan selepas kuar kilang
;
;
;
;
;
;
I don't need nobody
& I don't fear nobody
I don't call nobody but U
My One & Only


.
.
.
.
.
aku sedang mencari hadiah terbaik untuk kamu
macam-macam terjadi setahun kamu dengan ku...
maybe flipflop bentuk patrick sesuai dengan kamu


IkanThink: Sape ade jumpe macam bunga flip flop bentuk patrick bgtau aku!!!

No comments:

Post a Comment