Monday, July 27, 2009

xde mood

salam dari hati ke hati

aku saje je nk main tag sebab sgt bosan

Apakah perasaan anda?
Sangat penat! sangat sakit hati (itu lain cerita)! hati masih berbunga2 best sgt blk dive.. tapi hati kecewa sebab xdpt tulis ape2 kat tesis

Saya nak makan..
makan buah tembikai n sandwich tuna.. xde selera sgt nk mkn

Saya tak suka..
1.Orang yang hipokrit.. konon2 nk jage hati.. tapi belakang hampeh!!

Impian saya..
Nak habiskan master.. dapatkan phd cepat2..kuruskan badan.. kawin pon nk gak.. tapi ade ke?

Haiwan yang saya tak suka..
cicak, biawak, katak.. bla2

Harapan saya..
dapat mecapai impian.. gembira dalam hidup

Jika masa boleh berputar..
tak nak jadi macam sekarang ni.

Handphone saya ialah..
warna pink yang da sumpih2 tapi still org ckp sgt cool

Saya pernah bercinta sebanyak...
2kali.. kecewa..

Saya suka pada..
orang yang well organize n bercita2 tinggi

Kawan-kawan saya ada..
ramai.. mcm2 spesis

Pernah dikhianati?
pernah

Apa yang anda mau katakan pada orang yang khianati anda?
macam s***

Senaraikan 8 orang yang anda nak tag:
xnk.. sape je la

No comments:

Post a Comment