Friday, July 17, 2009

Tip

salam dari hati ke hati

hari ni aku dapat email ni..
ak xtaula betul ke tak..
khas untuk sape2 yang terlibat huhuhu

Tips Agar Cepat Dipinang

Bacakan surah Yusuf pada sebekas air bersih sebanyak 3 kali
pada malam Jumaat.
Air itu hendaklah dibuat mandi selama 3
pagi berturut-turut dan diminum 7 kali setiap hari juga selama
3 hari berturut-turut.

ye ke tak aku xpasti
tapi mmg surah yusof ni untuk mendapat jodoh pon

aku pernah terbaca pasal ni..

untuk mempercepatkan jodoh..
ini dari ceramah ustazah siti nurbayah
cakap baca surah yusuf ayat 4 pada semangkuk/segelas air
sapukan ke muka.

إِذۡ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَـٰٓأَبَتِ إِنِّى رَأَيۡتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوۡكَبً۬ا وَٱلشَّمۡسَ وَٱلۡقَمَرَ رَأَيۡتُہُمۡ لِى سَـٰجِدِينَ
(Ingatlah peristiwa) ketika Nabi Yusuf berkata kepada bapanya: "Wahai ayahku! Sesungguhnya aku mimpi melihat sebelas bintang dan matahari serta bulan; aku melihat mereka tunduk memberi hormat kepadaku".
ak pon xpastilah

terpulang pada indivdu
yang pasti jodoh tu ketentuan allah

tapi tak salah kalau kita berusaha..
bende takkan datang bergolek begitu je..
macam bola.. memang die datang bergolek
tapi mesti ade orang yang menyepaknye.. idaknye kn



IkanThink: Tepuk dada tanya Iman

3 comments: