Thursday, October 14, 2010

badan sgt xselesa

salam dari hati ke hati


hari ini aku rase badan terAMAT lemah
xalarat sgt2
bangun lewat...
tekak tak selesa
badan rase sejuk sgt
selalunye akula yg rase panas
ni aku rase teramat sejukk..

tu menunjukkan aku sedang xsehat...

okay malam tadi pergi kelinik
kepale da beberapa hari berdenyut2..
so mmg migraine lor ape lagi
dapat ponstan n semua adik beradik ubat sakit kepale..
ubat urat.. lancar darah n pening kepale..
n sekarang ni da semakin okay

tapi effect ponstan.. biaserla badan aku jadi lemah n so onn
susah nk bagun n performance lembab....
hahahahaha
ayat xbole blah plak kan??

tapi yg sedih...
tidak mendapat concern dari mana-mana kawan..
lantakla..
mmg ini akan jadi dengan hidup aku pon
yela.. kita kan sampai bile nk duduk bergonjeng je kan ngan kawan2?
nanti masing2 da settle down..
ko tgl la sorg2
nk wat camne...
yg penting jage diri n sentiasa berdoa

huhuhuhu

No comments:

Post a Comment