Saturday, October 16, 2010

kenape perlu keluar air mata??


salam dari hati ke hati

tadi baru je kejap aku jumpa ngan DIA..
xbole tgk muke...
ni kan nk bertentang mate..
hati sangat sakit..
pilu dalam hati..
then die balik..;

aku emo kembali...
menitiskan air mata..
bukan itu ke yg aku nk sepanjang 2 minggu ni...
jumpa die...
kenapa jumpe aku sedih...

entahla...
memang itu yang dalam hati aku...
hujan rintik2 air bergelora...
then malam tadi msg2 ngan sorg mamat..
saje jek..
badan aku panas..
makan bege m'd yang baru tengahari tadi..
bapak banyak amik black paper..
then rasekan..
macam nak tido bogel..

ade org ckp xelok kan tido bogel..
macam berzina ngan syaiton
tapi pada aku buka sebab tu..
nanti org lain dapat skodeng free...
hahahahaha
very the waklu zana...

then smbg balik citer pasal mamat tu
hehehehe
msg2 ngan die...
then gedik2..
tulis msg2 yg aku suke hanta pada DIA dulu...
sebab mmg tu perasaan yang aku nk ckp ngan die!!!

seyes weihhh
tapi seb baik mamt tu very the cool
n mmg xkesah ape yg aku nk ckp

GOOD NEWS kawan2
aku nye correction da nak siap
then aku nk g pulau payar.. langkawi

wahh tido pon bole tersenyum malam tadi..
pas mr instruktor ckp..
syokknye...

xsaba nk update citer pasal ni
then nk siapkan correction
satu pleasure utk aku ni weih!!!


No comments:

Post a Comment