Wednesday, October 27, 2010

birthday present


salam dari hati ke hati

semalam aku ade belikan birthday present kat sorg member aku ni
bukan ape..
mmg nk bagi memang da niat da dari before birthday
and aku mmg tau die mmg xde bende yg aku nak bagi
and die nak gune sangat2 hadiah yang aku nak bagi..
so semalam lepas servis kereta kat perodua
pegi la ke BPmall bersama housemate.. sebab
da hari senin hari tu gaji
so ade duit untuk bayar duit kereta
and kami berdua mmg pakai bank yg sama
so pegi la sesame..

then mmg da plan nak makan sushi king..
ntah nape ntah tekak mmg dari minggu lepas mmg nk makan sangat2
makanan jepun itu
tapi just nk makan sushi + minum miso sup tu je pon

pergi la ke bpmall selepas itew..
da alang2 sampe kat sane.. terus jela kan pergi ke pacific belikan hadiah utk kwn..
nothing special
just only present for one of my bestfriend yang selalu aku rase aku ni invisible
yess i feel invisible bile ngan die..
ntah.. just feel mcm tu
tapi da kawan punye pasal n mmg nk wish die
good luck for presentation n hadiah birthday
yang amat die perlukan utk exam die tu..
aku beli jela..

then hantar ke tempat kerja..
wahh kalo bace da macam sweet je la kan..
tapi actually hantar ke tempat kerja sebab before aku nak hantar tu
aku sms die.. tanya bile die nak gerak pergi exam
die cakap lepas die beli brg yang die nak pakai..
so utk mengelakkan die beli 2 brg yg die nak beli tu
aku pon hantar la..

lepas bagi..
nampak muke die berubah
kepada yg lebih baik
and i dont feel too invi la...
just feel sedikit suke..
sebab ape yg aku bagi disukai
mmg la tau ape yg die suke
da name kawan baik da kan..
xtau la die da anggap aku ni ape..
so, aku bagi for my best wishes for him
utk exam die la kan

so bende tu lebih dihargai..
and aku xpandai nk layan..
tolong siapkan asignment (report)
temankan study and siapkan report..

sebab bende tu aku dah buat da selame setengah tahun
and selalunye die xsuke..
maybe aku ni sangat kasar orgnye
dan kurang berbudi bahasa bila org tu kwn baik
aku anggap sama rata.
laki pompuan.. semuanya aku maki..
ahehehehehehe

my feel bila dah bagi
best sangat
sebab first dia suka
then aku rasetu je bende yg terbaik aku bole buat
yang boleh mengembirakan hati die utk seat exam..
boleyy??

tapi untuk kawan2 aku yang lain
jangan la kecik ati..
if ade ruang and aku ade ongkosnya untuk korg
aku akan bagi..
insyaallah
tapi tunggu special occasion like this thing
bende ni melibatkan mase depan die
yang menentukan how he life after ni..
semakin okay atau tidak
aku sentiasa mendoakan yang terbaik utk dia..

lebey kurang macam ni la hadiah yg aku bagi..
tapi lagi lawa.. ahehehehe..
lupa nk snap gamba..
sebab mcm xtau ape perlu snap gamba tu kot..
tapi bile igt blog..
huwaa.. sorry ye kawan2

korg jangan kecik ati tau
insyallah ade rezeki aku akan bagi yekk..

ikanthink: best gak bagi hadiah kat org ni kan??

good luck for your SHO exam.. jangan sampai amik kali ke3 sudah..

No comments:

Post a Comment