Sunday, October 17, 2010

sejuk


salam dari hati ke hati...

malam tadi aku tido lewat..
sangat lewat okey
kol 5pagi baru tido!!!
tu pon lepas tenang sikit jiwa..

semalam aku terjumpa lagi "that"
serius rase sejuk je,,,
macam dapat simbahan air kat muka pada waktu panas
memang best
tapi macam dapat simbahan air kat muka gak
sejuk
tapi sedikit merosakkan kulit
sama juga dengan hati.. seperti benda ada depan mata
tapi merana jiwa saper yg tahu

mereka gelak2.. tapi aku rase merentap2 dalam telinga aku
hati aku lagi la..
rabak rasenya...

entah...
susah nak pecaye pada sesiPA..
tapi kat sini jela bole lafazkan
sebab xperlu dengar komen daripada org.. cuma bole menulis je...
biarkan org nk tafsirkan macam mana
da aku ceritakan didengari tapi mungkin tak difahami..



*sigh* mengeluh lagi...

tapi apa yang boleh aku lakukan.. cuma berdiam diri dan berdoa
sentiasa berdoa..

aku seperti rakan2 aku yg lain
kini...
kini baru faham perasaan mereka..
dulu aku gembira
cuma boleh berkata2
utk sedapkan hati dia
walaupun sebenarnya cuma buta
buta tentang rasa dalam jiwa yang merana

hurm..
mungkin simbahan air yang aku rasa sejuk
cuma sekejap cuma..
aku perlu mencari air yang suam
yang sentiasa memberikan rasa yang terbaik
khasiat yang terbaik
walaupun diri
mahu air sesejuk air batu....


======================================

lupakan kisah sedih ini
kita pergi ke kisah gembira??
ade ke??

xpela..
tu je kot..


ikanthink: minta maaf dengan entry ini sebelum ini begitu emosi.. cuma meluahkan rasa.. kalo sudi baca.. kalo tak sudi apakan daya

No comments:

Post a Comment