Friday, October 15, 2010

mimpi??

salam dari hati ke hati

siapa percaya dengan mimpi
aku ni entahla.. kadang2 mimpi ni mengasyikkan

last two week one of my friend tell me one story...
pergh nk berabuk plak aku ckp ni

kawan aku ni cerita la pasal mimpi die
die ckp kalo mimpi ni selalunye bende jadi terbalik..
bukan bende yg kita mimpi...
kalo kita mimpi menang.. sebenarnye kita kalah..
gitew plak..

then malam tadi aku mimpi DIA...
entah nape ntah aku mimpi die..
mmg aku rindukan die pon kan sebenarnye
dekat je
bukan jauh pon'tapi xjumpa
urm...

aku mimpi aku jumpa die... aku pegang tangan die
n die xlayan aku..
aku je terhegeh2 kat die
(ish.. mula2 mimpi best.. last2 xbest)
then die pergi dari aku...
puas aku kejar,, die tetap lari
pastu aku terjumpa die pegang tangan ngan laki lain
pastu laki tu kate dia ni gay
pergh!!! wathefakkk la kan...

kecewa aku weih...
tapi walaupun mimpi ni mengecewakan
tapi hati aku sejuk sikit sebab
dapat jumpe die..
walaupun dalam mimpi...

hahahaha.. ntah ape2 kan aku ni

pastu hari lepaking with my UTHM colleague
geng2 ftmm eh silap fsktm... (senang nk igt name baru fakulti ni fs Keretapi Tanah Melayu) hahahahah
kak ct ckp kalo LRT laju sikit...

okeyhh da melalut da ni...
kitorg borak2 punye borak..
dari citer huda nk g keje kat utar
pasal gf boifren
pasal bile nak kawen
sampai la citer pasal gay ni...
ahaks..
aku punye bestfriend mmg ade camtu..
tapi lantakla..
wuteveer die ponn aku still syg n kawan ngan die

sepuaka macam na pon mulut die..
die tetap carer dihati ku...

eh rindu la ngan die.. nk col la jap g...
urm tu kot aku mimpi malam tadi melalut
nk citer pasal gay semende ni la...
macam mane pon hav a lot of fun lepak ngan budak2 ni
huda+feres+viky...

esok sabtu ahad...
wut a bored week for me!!!!

ape plan ar hujung minggu ni?

IkanThink: wat bode nampak... luper correction?????
mau kena lempang ngan kaknor+profmus+drhisyam+endekan+diriaku sendiri???

No comments:

Post a Comment