Thursday, November 24, 2011

ada apa dgn mimpi


salam dari hati ke hati
entry ni berkisar dgn mimpi yg aku mimpi mlm td
sedih+gembira
aku mimpi akan si mantan
dia dtg kat aku ckp die tgh sedih
baru break dgn gf die..
aku pon balas ckp skrg rse kn ape yg ak rse
tgg lame2.. tgg satu yg sia2
kesian pon ade
sedih tgk muke die.. die mcm menangis
ak naik kesian

then tetibe bile da sdr ni
selalunya org ckp mimpi ni terbalik
maksudnya kalo putus.. mungkin ikatan smkn kuat
da brp kali die nk ckp something ngan aku
tapi setiap kali ak call die ckp mase x sesuai
ak pon xfhm
huhuhu
then tetibe mimpi ni plak
sigh.. maybe..

nak buat mcm mn.. da mcm tu kn
rezeki die
jodoh die
so, ak bole buat
sokong jela
walaupun pahit...

tadi ak call die.. suare die mcm penat + sedih
sian plak ak rse
die ckp mslh keje
aku pon.. xpe.. sabar jela ea..
sentiasa cuba menjadi positive

walaupun mimpi mcm2.. sian plak die
xpela.. just luahkan rse
best sket bila da tulis ni
huhuhu
keje semakin byk
aaaaaahhh
(jgn bersungut zana.. buat!!)

okla.. see in next entry.

IkanThink: hidup ak macam biase je skrg ni.. xde yg intresting sgt

No comments:

Post a Comment