Wednesday, November 30, 2011

hai sang mantan

salam dari hati ke hati

hari ni perasaan pagi2 happy
then end dgn xbest
geram.. ak langgari divider sebab tarik hand break sloww
sedih gitu
sbb sgt syg kereta
die merajuk sebab lame ak xjage die betul2
xpe.. minggu i anta u pegi treatment ye
siap igt nk bg kwn accesori baru

berbalik pada tajuk
sang mantan lately semakin baik dgn aku
mungkin byk mslh ak try nk solvekn kot
or bile da menjadi mantan n tidak ade perasaan lain
gubungan itu kelihatan istimewa

tapi lately sgt lain
entahlah..
aku malas nk explain
malas nk masuk line balik
sebab aku xmo amik risiko
pelajaran aku diperingkat ini adalah sgt kritikal
aku perlu lebih fokus..
lantakla wahai mantan
aku layan je..
but no heart feeling please..
hati aku pernah dilukai..
so, masih ade bekas..
baru je pulih..
xmo luka balik.. huhuhu


Ikanthink: lepas kejadian tadi terus muntah.. cuak sgt kot.. ke pening bace hampir 30 jurnal hari ni.. mampu?? hahahaha

1 comment: