Wednesday, November 9, 2011

dilema family or study

salam dari hati ke hati

urm sekrang ni aku dalam kemelut yg maha dasyat..
hahahaha
aku bohong
xde la dasyat sgt tp mcm sedikit memerlukan aku pengorbanan yg sedikit la
then
as we all know sy kan sedang belajar.. hidup adalah super busy
penuh dgn assignment n jurnal.. sigh

then skrg ni kn sekolah sy sdh dekat dgn rmh...
60km je pon
rmh sewa pon dekat..
so, lately my mum was really not well
i don't know exactly what happen to her
and actually she was like don't want to eat at all..

and actually that really makes me really sad and give her some advice
but actually she really didn't accept what i'm talking about
then suddenly my brother told me that literally she was
have some offended to me.. i was.. like..... ~~~~ speechless
mak~ mak~
dia macam terasa yg ak ni pindah ke KL
die igt ak further study ak akan ddk seremban dgn die.. ak da mcm.. ~~~
entahla..

ak perlu some place that ak mmg bole belajar.. then bole ak ckp
dok rmh xbole belajar
sebab rmh adalah tempat rehat
belajar di universiti atau di sekolah
sigh~~~
that why aku ckp belajar ni ak mmg perlukn byk sgt pengorbanan
then abg aku ckp
xde keje baliklah seremban..
then.. ak was like.. ssh nk ckp
sbb ak xsuke nk dok ulang bende yg same
keje aku adalah sgt byk
and actually i really need some time for me..

then ak tgk mak ak mcm semakin xok.. then actually
mcm aku ckp.. aku bukan dibesarkan utk bermanja-manja
semuanya adalah frankly speaking
hahahaha
that why ak adalah sgt kaser orgnye..
yeke?? ak kn suci aka baik (waklu~~)

lama2 aku fikir bende ni aku xbole terlalu selfish
hanya fikirkan diri aku je..
aku kena fikirkn perasaan mak aku..
betul org ckp.. makin kita tua.. kita mkn sensitif
then aku pon mengambil keputusan utk
just give her some time,,
so, this hari raya haji ni.. aku amik cuti lebih sikit.. walupun malam aku kena belaja giler
nk kejo 15 jurnal..
then that really makes sense

tadi mak makan byk..
sarapan 1 bungkus nasi lemak.. then ak tgk roti pon abis
then lunch pon makan dengan seleranya
then ptg tadi kuar mak request nk goreng pisang..
cari n beli..
byk die mkn beli rm2 habis semua die mkn
(walaupun sbnrnye ak riso mak ade diabetic.. tapi ni adalah hari yg die mkn byk actually setelah 3-4bulan..sobsob)
aku just amik seketul.. lain semua die mkn..
alhamdulillah..
mlm pon da ok mkn
so, esok
aku kena kerja extra.. Extra.. EXTRA HARD..
sebab serius dok rmh.. mmg xwat keje...
hahahahaha
risau ni

so, pagi2 nk balik KL dok UM
belajo..
hehehehe
there nothing more important then our family

seb baik aku xkawin lagi.. then mmg aku xde ape2 komitmen dgn org lain..
so, xpening2 kat tempat lain da.. ahehe...

IkanThink: bole ke siap??? insyaallah boleh

No comments:

Post a Comment