Monday, November 21, 2011

jumpa kwn lame


salam dari hati ke hati

last week aku jumpe 2 org yg agak memeranjatkan
1st aku jumpe seorg "BF" lame yg amat menggujakan pemikiran
serius.. da lame xdgr kabar
fb pon x add kate BF lame kan?
so, xperlula nk add
then kami still connect via YM
and actually ak tau je perkembangan die via ym..
yela cinta ym dulu2 kan

then tanpa diduga2 aku tgk one of my friend kat twitter did mention
his name..
aku mcm.. eh?
mcm kenal je mamat ni.. then terus bukak profile
and dgn excited follow via twitter
by private msg ktorg connect
rse sedikit indah la..
then
borak2 ak rse kemarahan aku terhadap die da pudar
bkn pudar lg
tapi xde kot
mcm jumpe kwn lame je...
but seriusly.. kami mkn dekat
and jauh dlm hati aku nk jmpe die
yela nk tgk real life die mcm mn
aku last jumpe die
2005 kot
ko bygkn 6thn da
hehehehehehe

by via profile picture die..
die mcm same je.. cume kedut2 sket

serius terigt lawak boboi..
hahahahaahaha

kahkah...
siap tulis kat board stabak and wifi..
ok citer stabak ni ak citer yg ke2 ea..

berbalik pada cite tadi.. teringin sgt nk jumpe.. tapi nk ckp psl ape ea?
entahla.. best dapat jmpe kat twitter

2nd jumpe kwn lame yg ni mmg lame oke
last jumpe ak igt thn 1996..
kelas aku 6 dahlia kat SRK KGV dulu

ak nk beli kek kat starbuck..
sekali budak cashier tu tanya name aku..
aku ckp zana
then ak tgh nk pilih2 kek
skali dari belakang
zanariah?? aku mcm pandang belakang
seriuosly xigt mamat tu oke

die ckp die kwn ak mase kgv..
he did mention his name.. but really
ak mmg xigt'
then after a few minutes with pilih kek n some introducing ourself
aku tnye..
ko ni yg mane ye
die ckp mmgla ko xigt kat aku
aku mmg igt kat ko
sebab ko yg selalu ajar aku math
then aku terus terbyg muke die dulu
serius
selebet.. n mcm bdk2 giler ok
die sgt baik
ddk depan aku mase kat kelas

best sgt terigt dulu2
tapi biasela.. bile aku ade kat kedai tu
tetibe customer dtg ramai2 (budget pembawa rezeki)
then xsempat nk talk pjg2
then he give me his phone number
then balik citer ngan kaka aku

sebab balik bwk satu paper bag brg starbuck
then ceritala.. sape semua
sekali kakak aku ckp
"mak manager starbuck pon ok mak kan"
mak aku pon jwb
"den xkesah" muke bersinar2
serius terkejut jmpe member lame..
byk kali die tnye ak da kawin ke belum
sbb mcm da kawin
sgt hanjing ok

mntg2 bdn aku selambak
tu yg timbul balik semangat nk exercise bukan ape..
stamina beb
tetibe nk mulakan langkah 10,000 langkah sehari..
wah xle da aku nk melepak2 lagi da..
swimming suit da beli yg satu lagi
dgn harapan nk g swimming selalu..
harapan
insyaallah

sekarang ni aku tgh malas tahap dewa
byk bende nk setelkan
smpi xtau nk setelkn yg mana satu dulu..
sigh

then ape yg buat just main2 je..
so, sedikit demotivated


IkanThink: semua yg berlaku ade hikamhnya.. ikut susunannya.. kita yg menjadi umatnya bersyukur and cube nikmati dgn seadanya..

suke video baru matluthfi ni


ni fadil la.. entahla ak xigt die sebut name penuh dia

No comments:

Post a Comment