Monday, March 22, 2010

berenang

salam dari hati ke hati

hurm aku kan sedang mempupuk budaya bersukan dalam jiwa aku ni
hurm aku sgt nekad...
sebab da name ikan pon kan
hahahaha

hurm tadi aku dengan begitu excitednye nk pegi berenang
kat tempat biase taman rekerasi kluang..
sekali sampai hujan lebat da
pool situ open air
outdoor swimming pool
so xle nk berenang2 sakan
dala area situ guruh serius kuat

so aku pon tunggu la dalam 5min
if da renyai2 nk benti aku masuk je dalam
xpe memang da name main air kan
so tgg punye tunggu
hujan makin lebat
dengan hampanya aku niat pualng kembali ke pt raja
huhu
tetibe kua idea nak pegi indoor swimming pool
kat bt pahat
sebab da siap2 pakai swimming suit
kalo xberenang x ikan la kan..

so pegila ke bt pahat
jauh pejalanan aku hari ni
sampai je kat bt pahat terus je g swimming pool tu
ok sampai kul 5.05..
terus je die ckp pool tutup kul 6
argh....
kejap je
then bayar.. sekali rm10
pergh mahal giler
'kluang baru rm4 weekday, weekend rm5
ok double price...
sekali aku masuk..
kolam die giler fancy
siap ade air pancut bagai2
okla.. puas sket hati...
sekali pandang
giler kecik beb... suku besar kolam kat kluang...
urgh..
biler da suku besarnye..
orang ramai pulak tu...
okay.. actually xla ramai sgt.. tp da kolam tu kecik kan..

okla aku buka t-shirt..
bersedia nk kedebush..
ok.. toilet.. okayla..
kecik.. tapi fancy...
ok.. kire kriteria toilet aku la kan..
urm aku masuk ke dalam air..
pergh.. gile sejuk air die...
siap aku mengigil...
urm.. aku buat assumption hujan..
so air sejuk...
okayla..
sekali menyelam..
air adalah kelabu okay..
visibility adalah 2m je kot
sgt kotor air die
okayla..
aku fikir masuk da rm10.. tahan lagi
mahal beb
then berenang2.. alamak adela plak org berdating dalam air ni
peluk2 macam nak lemas
hello come on la.. air takat tet's aku ni jela weih..
bukannye dalam sgt pon
peluk2 gile baban.. aku igt satu je...
rupenye ade 2-3 orang..
yg paling aku kesalkan
adalah org melayu kita ni
ish....

ramai family cina kat sini.. semua bawak baby..
sebab sini ade sebelah kolam kanak2 yg same besarnye ngan kolam dewasa
n siap ade jambatan2 gantung.. air pancut bagai...
okay habis berenang,
aku masuk toilet mandi2 bagai
then habis mandi aku terbau rokok dalam toilet
pergh giler sakit hidung aku
hurm bodohla.. merokok dalam toilet
dala xde kipas blow angin kuar kat c2...
pas2 melayu plak tu..
aku bukan heranla... ko hisap rokok...
tapi tolongla.. hormat orang lain
ish.,,,'

tu first and last aku pegi situ
xpe.. kluang walaupun jauh dlm lebih 10km dr bt pahat
kolam adelah sgt okay...
bersih besar n murah
situ adalah tempat bersukan...
kolam indoor kat bt pahat ni adalah tempat budak2 remaja berdating
weih aku pon remaja gak weih..
tapi agak2 la

hurm.. da banyak aku membebel...
sangat regret..
tapi still okay sbb dapat berenang


ikanthink: bakal kongsi berita gembira bersama rakan-rakan

No comments:

Post a Comment