Tuesday, March 23, 2010

hari yang hectic

salam dari hati ke hati

wah hari ni aku bangun je..
busy wat keje...
huh
sampai petang

tapi yang bestnye...
pagi tadi dpt call dr Mr. S
wahh
sgt comel okay..
call buat2 serius.. seriua aku terkesima

then tau tetibe termaki okay
alamak hilang kemaluan aku
seb baik die memang da tau aku... segalanya
tapi panggilan tersebut membuatkan aku tersenyum sampai ke malam
sampai makan pun senyum

taip entry ni pon aku senyum2
hurm..
kan best mr J mcm ni
xkesahla xgayut 24jam pon.. xmsg walau seketul pon
tapi cuma satu panggilan yang comel
membuatkan aku tersenyum
hurm....

tula... xdapat.. maybe mcm tu...
actually aku cuma nak jawap satu persoalan daripada one of my scandalous

hurm harusla.. scandalous teman tapi mesra
hati xkonsi.. cuma.. geli2 je sket

faiz: zana, perlu ke sebut i miss you, i love.. all the time?

jawapan aku:
bende tu perlu utk ucap in certain occasion such as, ko nak reconfirm dia milik kamu..
then mase ko nak buat surprise pape ke..
sebulan sekali pada ku pon da memadai..
sebab. muak seh dgr..
gileMAK!!! then nanti xde rase plak
(actually biler ade orang cakap kat aku macam tu mula la aku melayang layang xde kepak.. tetibe da cloud 9)
urm nannti susah kepet bantal peluk aku verangan...
so, apabila ia selalu diungkapkan, maka peristiwa seperti itu tidak akan berlaku..

urm.. tapi ade je member aku yg kena macam tu
tapi die memang loving la
siap kalo bf die ni terasa diri tercabar with other guy
alamat dapat macam2 la awek ni
siap aku cakap, silap2 one day ko dapat Iphone...
pergh sekali dapat beb..

urm... eh aku da tercampur aduk citer plak...
cerita di atas adalah kompilasi 2 love story harap maklum

tapi, ko kena tanyala ngan awek ko tu macam mane die nk yg macam mane
kalo ko xsuke nak cakap selalu gtau je..
tapi kalau die mmg keras kematung macam aku ni ha.. ok la..
that's why ko kekal jadi scandalous aku hingga kini..
(nanti akan aku bincangkan isu scandalous di lain entry)
urm.. belaja je wei tentang awek ko tu
nak buat bini kan...
maybe cara ko express kasih sayang xbetul.. buatkan die sangsi...

atau... atau.. atau...
die da tau hubungan kita?..
teng teng..
alamak aku kena jage patrick yang kemek tu baik2
sekali besok keta aku kena sondol padan muke

kepada awek faiz if ko bace blog aku ni..
aku xdela hati ngan bf ko tu..
die mmg nk wat ko jd bini
jadi ko pon sesame la belaja nk faham die...

berbalik kepada citer mr S. you really make my day ...
auw..
jgn buat selalu macam ni.. nanti cepat aku kena jamu korang semua
xdapat aku nk kekal ranking umur nak kawin 30 tahun.


kepada abang aku yang baru balik dari langkawi,
maduMoon
aku sayang kamu berdua sampai syurga
kak jah the best kakak ipar ever had..


ikanThink: berita baik semakin ke hadapan..yeay.. tunggu



2 comments: