Thursday, March 18, 2010

dari orang jauh

salam dari hati ke hati

huhuhu
da lame aku xmain tag2 ni
tetibe ade orang yg tag aku
so atas kebosanan kesusilaan, kesibukan
kebluran
maka aku pun buat la

1. Berapa lama anda luangkan masa untuk ber'blog'ing dlm sehari?
hik2 1-3jam.. depend.. sepanjang waktu bekerja pon pernah..
saje tambah maklumat.

2. Berapa kerap anda shopping online?
sekali tu pun beli tiket kapal terbang mak aku pegi brunei tahun lepas


3. Tujuan sebenar anda ber'blog'ing?
tambah maklumat.. release tension

4. Kali pertama anda pegang duit sendiri? (kerja ye, biasiswa/pinjaman x kira)
tingkatan 4 dpt biasiswa sekolah.. mase tu jakun weih dapat rm250 setahun

5. Bila kali terakhir anda tukar handphone?
dec 2007, beli minah pink tula..
tu pen sbb hs rosak pehtu huda minta balik hs pinjam die

6. Perkataan yang anda selalu sebut sampai dah jadi trade mark anda la.
banyak.. boleh tahan... haruslah

7. Apakah masakan anda yang paling superb sehingga menjilat jari?
air masak.. megi sayur..

8. Siapa orang pertama yang anda bercakap ari ini?
kak zurina.. lmember aku.. sebab student die da call die takut aku masuk icu sbb masuk kelas lambat

9. Apakah hadiah harijadi yg terbaik pernah anda bagi(anda perempuan)/terima(anda lelaki)?
cupcake.. kat orang di Sana SANA

10.Tag kawan2 anda yang tak join contest KBBC.
cek. kt

No comments:

Post a Comment