Thursday, March 18, 2010

kalau da marah

salam dari hati ke hati

urm hari ni aku marah student aku
geram sangat
ntah hape2
aku tanya itu tanya ini tak tahu
masuk kelas nak aku terus hadapkan lah
dah la nota xbawak
ish.. kecik je aku tengok muke diorg ni
pastu amik sambil lewa je kelas aku ni
aku tau la kelas aku cuma 10% dr carry mark
tapi nanti masalah dengan programming terus cari aku
pastu simple thing pon nak cari aku
kan susah...
masing2 dah besar2
nak jadi cikgu..
mentang2 subjek aku 2kredit tutup sebelah mate
pastu nanti pointer jatuh salahkan lecturer ngaja...
da la aku kena sindrom kecian ngan student ni

tu la budak2 sekarang...
ni masuk U ni..
selected people..
tapi ntah hape2..

pastu ni tadi aku da marah2
aku rase menyesal
sebab tak patut aku marah
diorg dah besar
umo da dekat 20 tahun
ish aku ni
aku xmo diorg xberjaya
tu je
sebab aku xmo diorg susah nanti
sebab diorg baru tahun 1
nanti da tahun2 akan datang bukan senang nak score da
betul tak
bende bukan makin senang
makin susah

ntahla aku tak reti nak nasihat macam mana
urm...
tapi still rase menyesal marah diorang
sebab aku rase aku tak patut marah
kan markah pelajar ditangan pensyarah..
tapi aku tak kejam macam tu
aku cakap je aku kejam
tapi dalam hati macam span..
huh
ntahla

2 comments:

  1. sabo cik zana..
    macam ko tak biase wat camtu kat lecturer..
    ngajarla dengan tenang..ok....=)

    ReplyDelete
  2. 2la pasal..
    hurm tapi kesabaran kita kan ade max plak

    ReplyDelete